onsdag den 13. november 2013

Juletur til Berlin

Brandenburger Tor

Sidste år i december var jeg i Berlin sammen med min kæreste og mine svigerforældre. Det var en rigtig hyggelig tur. De har spurgt om vi ikke ville med i år igen, og det ville vi selvfølgelig gerne. Nu nærmer turen sig her sidst i november (28. nov. - 1. dec.), så jeg synes at i skulle se nogle af billederne fra sidste års tur, hvor både by og vejret var julet.
I Berlin går de rigtig meget op i jul og der er pynt, lys og julemarkeder over alt i byen. Det er rigtig flot når man går rundt i byen efter mørkets frembrud :)

Check Point Charli

Der er pyntet op i hele Berlin og vi var rundt på nogle af de største julemarkeder rundt om i byen. På julemarkederne kan man købe alverdens ting og smage på mindst lige på mange ting. Julemarkederne består af en masse små boder i form af hytter eller telte. På nogle af de største julemarkeder er der over 100 boder.


Julemarked - kan ikke lige huske hvilket :)

Et af de flotteste julemarkeder var nok dette "Weihnachts Zauber Gendarmenmarkt" , det er også det julemarkeder jeg glæder mig mest til at se igen, med de fine hvide telte og stjernerne på toppen. Så blev det jo ikke mindre julet af, at der var mega koldt og sneen væltede ned sidste år!

Weihnachts Zauber Gendarmenmarkt

Under den Linden

Følg bloggen på Facebook

Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar