tirsdag den 11. marts 2014

Giveaway - MyBoshi




Vejret er skønt og jeg har snart fødselsdag, så jeg synes at det er ved at være tid til en giveaway!!
Det er en super lækker og kreativ giveaway, og det har selvfølgelig noget med hækling at gøre :)
 
Jeg har været så heldig i samarbejde med Garn og Hobby, at få mulighed for at lave denne giveaway! Garn og Hobby har en rigtig fin webshop med rigtig mange lækre ting, hvor man enda har mulighed for at betale med MobilPay, super smart synes jeg! De har et stort udvalg af garn og man får lyst til at købe sig helt fattig i alle de dejlige kvaliteter og farver. Man kan jo aldrig få for meget garn!! :) 
Giveaway'en består af et hæklekit til en MyBoshi hue!
Den heldige vinder vil få 1 violet nøgle garn, 1 nøgle turkis og 2 nøgler grå, der ud over et hæfte med vejledning til to forskellige MyBoshi huemodeller og et pandebånd! Garnet er MyBoshi nr. 3, som er garn af 100% ren merinould!

Alt man skal gøre for at deltage er:
 
1: Like Garn og Hobbys facebookside, her
 
2: Følg bloggen her på Bloglovin eller Google Friend Connect 
 
3: Skriv en kommentar med, hvor i følger bloggen og HUSK e-mail så Garn og Hobby kan kontakte den heldige vinder og sende præmien!! :)
 
Sidste frist for at deltage er tirsdag den 1. april.
Held og lykke!!

For deltagelse skal man være bosat i Danmark.

Følg bloggen på Facebook


Følg mig på Bloglovin
Follow on Bloglovin

29 kommentarer:

  1. gerne med:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  2. Jeg følger bloggen via bloglovin :)

    Jeg har en bette søn på 3 måneder og er netop begyndt at kaste mig ud i hæklerier :)

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg følger via bloglovin.
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Følger med via bloglovin ....liker lige garn og hobby og drømmer om at vinde kittet :-)
    Rmj385@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg har liket og jeg er fast læser, så jeg kan få en chance for at vinde den lækre giveaway:-)
    Hilsen Karen, kme.nielsen (snabela) gmail.com

    SvarSlet
  6. Liked følger via bloglovin
    Masser af ideer
    E-mail bblynge@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg følger din blog på bloglovin. Da jeg ville trykke på linket til Garn og hobby's facebookside blev jeg bare smidt tilbage til det her indlæg. Nå men jeg har fundet dem på facebook og liked dem :)
    majbrit_t@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var mærkeligt :/ linket virker fint når jeg trykker på det. Godt du fandt det alligevel :)

      Slet
    2. Måske var det bare bloggen der drillede ;)

      Slet
  8. Jeg følger dig på bloglovin. Jeg kan heller ikke bruge linket men fandt dem også selv på facebook :-)
    joanrasmussen@mvb.net

    SvarSlet
  9. Vil gerne være med i denne givaway
    Har like et Garn og hobby
    Følger bloggen bia bloglovin
    Gerdaipauk@gmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg vil meget gerne deltage i din fine give away Følger på bloglovin og blev nummer 864 ;) der synes godt om Garn og Hobby på facebook :)
    Havde ingen problemer med at komme ind på facebooksiden.

    aslaug64(a)gmail.com

    SvarSlet
  11. Det ville jeg da så gerne vinde.. :)
    elisehallgreen87@gmail.com

    SvarSlet
  12. Hurra for My Boshi - fede huer og andre sager.... heidilomborg@gmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg har lige tilmeldt mig din blog på Google Connect freinds, og jeg følger i forvejen facebook-siden garn og hobby. Jeg vil rigtig gerne vinde garnet og prøvet at hækle huen. Jeg er ny i hækling, har et par dårlige fingre pt. På venstre hånd pga. Bivirkninger på medicin. Men jeg laver diverse kreative ting alligevel, og må bare acceptere at tingene tager længere tid. Glæder mig til at følge dig. Min e-mail er : lindbet.rec@gmail.com

    SvarSlet
  14. Tillykke med dagen ;-)

    Deltager gerne ;-)
    Lisivinter@gmail.com

    SvarSlet
  15. fantastisk præmie
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  16. via bloglovin

    tulipan1607@gmail.com

    krydser fingre

    SvarSlet
  17. Jeg vil også meget gerne være med og krydser fingre for at jeger den heldige :)

    Jeg følger dig via bloglovin.
    evadamsted@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Følger via bloglovin :) piazastrow@gmail.com

    SvarSlet
  19. Følger via bloglovin :) beritmg@gmail.com

    SvarSlet
  20. Jeg vil bare så gerne vinde. mail: john.sf@glenten.dk

    SvarSlet
  21. Jeg er med.

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  22. Jeg følger via bloglovin... familien.saxovej@gmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg følger via bloglovin
    tantekrea@tantekrea.dk

    SvarSlet
  24. Jeg følger via Bloglovin.

    Helle Bak / helle.bak@live.dk

    SvarSlet